مهدی شاه نظری

درباره ی من

مهدی شاه نظری | توسعه کسب و کار های اینترنتی

مهدی شاه نظری

سلام مهدی شاه نظری هستم، مربی توسعه کسب و کارهای اینترنتی ( وب سایت و اینستاگرام )

هدفم اصلی من اینه که با تجربه ۷ ساله ایی که دارم تجریبات و دانشم را در اختیار شما قرار بدم، که بتونید با هر وضعیتی و هر امکاناتی، مسیر خلق یه کسب و کار موفق در کشور و و بین الملی را داشته باشید.

اولین قدم مهدی شاه نظری :

اولین قدم من برای شروع کسب و کارهای اینترنتی در سال ۹۳ با توجه به علاقه ورزشی با وب سایت علم ورزش شروع شدکه در همان سال و سال ۹۴ سومین سایت آموزش ورزش در کشور شد. در ادامه فعالیت ورزشی در سال ۹۶ دومین کانال تگرامی آموزش ورزش کشور راه اندازی کردم .در این بین بیشتر درآمدی که کسب میکردم از طریق تبلیغات محصولات و خدمات ورزشی بود.

مهدی شاه نظری تلگرام :

تا سال ۹۸ به همراه تیم متخصص ، مدیر تبلیغات و مشاور کانال های کسب و کار های تلگرامی بالغ بر بالای ۵۰۰ کانال تلگرامی بودم.

مهدی شاه نظری اینستاگرام :

از سال ۹۸ سه کسب وکار موفق در اینستاگرام از صفر راه اندازی کردم و به نتیجه مطلوب رسوندم.

و با توجه به فیلترینگ تلگرام در سال ۹۸ و کاهش تقاضا و اعتماد مردم ، تا اواسط سال ۹۹ در کنار یادگیری متود های جدید کسبو کارهای اینترنتی در اینستاگرام و وب سایت و پیگیری مشتریان قبلی ،  در زمینه تبلیغات محیطی و طراحی فعال بودم که بعد از مدتی دوباره با دانش بالاتر  به توسعه کسب وکارهای اینترنتی به خصوص اینستاگرام و وب سایت برگشتم که بتونم با دانشی که دارم به صاحبین کسب و کار های سنتی و آنلاین و کسانی که دنبال یادگیری  و رشد و راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه  هستند کمک کنم که مسیر پر پیچ و خم ولی جذاب را، ساده تر و با  کمترین آزمون و خطا طی کنند.و به نتایجی که حقشتون هست برسند.

تخصص مهدی شاه نظری :

تخصص تولید محتوای برای کسب و کارهای آنلاین و سنتی

تخصص در زمنیه تبلیغات بلاگری و گسترده و سناریونویسی یا کپی رایتینگ

اولین مدرس دوره های واینری ایران

به امید موفقیت تک تک تون