مهدی شاه نظری

فروش محصول و خدمات در شاهین شهر یا کل کشور؟

 

با تحقیقای که انجام شده پیج های اینستاگرامی در شاهین شهر به شدت در فضای فروش محصول و خدمات خود بسیار ضعیف عمل میکنند. و متاسفانه پیج های زیادی در این قسمت در شبکه های اجتماعی حضور قدرتمند ندارند.

 

در این مقاله قراره علل این مشکل بررسی کرده و برای حل این مشکل راهکار ارائه دهیم که انشالله مورد استفاده شما همشهریان عزیز که به فکر توسعه کسب و کار خود فراتر از شاهین شهر هستید قرار بگیرید.

 

مزایای توسعه کسب و کارهای آنلاین شاهین شهر:

جدا زا رشدی که کسب و کارهای سنتی با توسعه در فضای اینترنت از طریق وب سایت و اینستاگرام به دست می آورند و اگر خوب فعالیت کنند به درآمد بالای ۱۰ برابر مغازه یا فروشگاه خود به صورت حضوری میرسند، این عمل باعث اشتغال زایی و حل مشکلات شهری نیز میشود که در توسعه و بهبود مدیریت شهر نیز بسیاز کلیدی و مفید می تواند باشد.

 

علل عدم حضور موفق کسب و کارهای سنتی شاهین شهر در فضای آنلاین:

  1. عدم اعتقاد به کسب و کارهای آنلاین: متاسفانه این باور غلط در بین کسبه و صاحبین کسب و کارهای سنتی بسیار ریشه ایی می باشد. که یا تابحال درآمد های بالا ازفضای آنلاین را به چشم ندیده اند از سمت اطرافیان یا به طور کلی هیچ اعتقاد و باوری برای رشد در این فضا ندارند. که یک خبر خوش برایشان وجود دارد که به زودی با رشد فضای آنلاین در شاهین شهر یا کل کشور و از دست دادن بازار خود به درجه بازنشستگی نائل می گردند. (خخخ ) ( البته با رشد این فضا کار از این هم بدتر پیش خواهد رفت )که حاصل عدم انعطاف در کسب و کار میباشد.
  2. عدم یادگیری یا عدم یادگیری صحیح: متاسفانه این مشکل از مشکل قبلی هم حادتر است . با بررسی هایی که داشتیم خیلی از کسب و کاره ها اقدام به راه اندازی یک صفحه در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام داشته اند ولی به نتیجه ایی نرسیده اند. و صرفا یک پیج زده و منتظر مشتری ماننده انند.و خبری نشده . ولی برای رشد در این فضا حتما افراد باید از آموزش های لازم در زمینه راه اندای ، توسعه و رشد این فضا اطلاعات کافی به دست آورند که بتوانند با تلاش به نتیجه خوبی برسند. در این جهت علاوه بر یادگیری، اینکه از چه تیم یا فردی آموزش میبیند نیز ملاک رشد افراد در فضای کسب و کار آنلاین می باشد. متاسفانه افراد بی خرد و کم تجربه در اینستاگرام زیاد هستند که خود را به عنوان مدرس جلوه میدهند و وقت افراد را به شدت می کشند. در شناسایی و رزومه موفق این افراد در فضای مورد نظر باید بررسی های لازم را به ثمر برسانید.

 

آپدیت به زودی

مهید شاه نظری متخصص کسب و کارهای اینترنتی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید