مهدی شاه نظری

 

دوره و آموزش واینری

 

واینر کیه؟ و به چه کسی واینر می گویند؟

واینر یا کسایی که کلیپ های سرگرم کننده در قالب (طنز،اجتماعی،فاز سنگین،نقد اقتصادی و اجتماعی)   می سازند امروزه در فضای مجازی با توجه به سرگرم کردن مخاطب ها هوادار ها و طرفداران زیادی دارند و شاید بشه با جدیت گفت عموم مردم طرفدارن این کار هستند. و هر فرد حداقل چند واینر را به طور میانگین دنبال میکند. به خصوص در اینستاگرام تیکتاک و یوتیوب که یک فضایی پویا برای رشد این افراد با توجه به سبک اپلیکیشن اینستاگرام که از محتوای و پست های پر طرفدار حمایت بیشتر میکند در قالب نمایش دادن در اکسپلور اینستاگرام می باشد.

 

انواع واینر های ایرانی:

واینر ها یا سازنده های کلیپ طنز و یا جدیدا کلیپ های فاز سنگین در ایران و درکل دنیا طرفداران زیادی دارند و بعضی از این واینرها با توجه به محبوبیتی که بین مردم توانسته اند به دست بیارند  گاها تاثیر گذاری اجتماعی هم داشته اند.

 

اولین واینر های ایرانی:

اولین بار به طور رسمی کلیپ سازی طنز در اینستاگرام و تلگرام بار با حسن ریوندی ،محمدامین کریم پور و عرفان علیرضایی و چند فرد دیگر شروع شد و این کار با توجه به علاقه مندی دیگر افراد با استعداد رونق بیشتری پیدا کرد و درحال حاضر بالای ۱۰۰ واینر موفق بالای ۵۰۰ هزارتا در ایران فعالیت دارند .

درحال حاضر با تعامل ترین واینر ایران سرنا امینی است که  به طور میانگین هر کلیپی که منتشر می کند ۱۰% مردم ایران بازدید  دارند . علاوه بر این فرد  واینر های موفقی و قدیمی تری نیز وجود دارند که از معروف ترین واینر قدیمی ایرانی میتونیم به حسن ریوندی اشاره کنیم که در یک بازه ایی ،بالاترین تعامل در ایران را داشت و در حال حاضر بالاترین تعداد فالور را نیز دارا میباشد و اولین واینر ایرانی بود که موفق به دریافت تیک آبی ایسنتاگرام شد بعد از وی واینر دوبلر حسن خواجویی که سازنده کیلپ های دوبله روی ویدیو حیوانات بود  موفق به دریافت تیک آبی اینستاگرام شدند سپس علی صبوری که اولین بار در برنامه استعدادیابی خندوانه طرفدارانی به دست آورد و با استارت در اینستاگرام و کار با چهره های معروف واینری اینستاگرام نظیر،آرمین ۶۹۶ ،عرفان علیرضایی ،میلاد خواه، رشد بیشتری به دست آورد و موفق به دریافت تیک آبی اینستاگرام شد ، یک ماه بعد آرمین ۶۹۶ نیز موفق به دریافت این تیک معروف اینستاگرام شد. با توجه به احتمالات تیک آبی بعدی واینر های ایرانی به سرنا امینی خواهد رسید.

 

درآمد واینر ها:

شاید برای خیلی از افراد داشتن درآمد واینر های قابل تصور نباشه و ممکنه خیلی ها فکر کنن این افراد بیکارن و برای دل خودشون کلیپ میسازند ولی باید گفت با توجه به بالابودن ترافیک روی این پیج های و بالا بودن مخاطب زیاد و طرفداران، قدرت مناسبی هم دارند و بسته به توانایی خود درآمد های متفاوتی با توجه به تعداد فالور دارند .بیشتر درآمد واینرها از طریق تبلیغات میباشد که به شیوه های متفاوتی انجام می شود.

یکی از مهارت هایی که باعث درآمد و تاثیر گذاری پیج های واینری می شود سبک و نوع تبلیغاتی است که انجام میدهند، متاسفانه اکثر پیج های واینری با تبلیغاتی که انجام میدهند با افت فالورهای خود می شوند ولی بعضی از این افراد نیز با تبلیغات صحیح و علم کپی رایتینگ(تبلیغ نویسی) محتواهای تبلیغاتی می سازند که مخاطب حس خوبی به دست میاره و باعث رشد اون پیج میشود.

شاید فکر کنید واینرها فقط از تبلیغات میتونند درآمد داشته باشند. و این کاملا غلط است چون برای درآمد از واینری حداقل باید ۵۰ هزار فالوئر رسید که نهایتا با ۱۰ تبلیغ هفتگی بتونند به درآمد چند میلیونی برسند ولی اگر اصول کسب و کارهای اینترنتی را بلد باشند با زیر این تعداد هم به درآمد های بالایی میتونند برسند و تعدا کمی از این روش استفاده میکنند که نیاز به مشاوره با متخصصین  کسب و کارهای اینترنتی و به خصوص اینستاگرام دارند.

یک سال گذشته تصویری از درآمد بالای واینرهای معروفی مثل محمدامین کریم پور، عرفان علیرضایی ،کامیار ،حسن ریوندی منتشر شد و حتی به رسانه های ملی هم کشیده شد که با انتقادهای این افراد منجر شد.

طبق این گزارش درآمد ماهیانه این افراد را میلیاردی نشان دادند. که اگر بخوایم درست قضاوت کنیم با توجه به نوع کاری این افراد ،بعضی رقم ها درست و نزدیک و بعضی نادرست بودند. و این خبر برای دادن شو به فضای اینستاگرام صورت گرفت.

 

آیا جا برای رشد واینرهای جدید وجود دارد؟

با وجود واینر های زیادی که وجود دارند و یا شروع به فعالیت میکنند باز فضا برای استارت واینرهای جدید و با استعداد وجود دارد که بتوانند مخاطب و  هوادار جذب کنند ولی متاسفانه مشکل بیشتر این افراد در دو قسمت ایده یابی با توجه به مشکلات و دغدغه های و ترندهای روز و یا نوستالژی های صحیح ، و قسمت مهم دیگر اجرای صحیح است که واینر های موفق  دو قسمت را به بهترین شکل انجام میدهند.

با توجه به پر استقبال بودن این سبک در اینستاگرام افراد زیادی خواهان شروع و رشد در این زمینه هستند ولی متاسفانه بالای ۹۰ درصد این افراد بعد از مدتی فعالیت شکست می خورند چون پیش نیاز ها و قواعدی که برای این کار را باید اجرا کنند را بلد نیستند یا درست اجرا نمی کنند.

 

چطور واینری شروع کنیم؟

همانطور که گفتیم شروع قدرتمند در واینری در سبک های مختلف نیاز به یادگیری و به کارگیری دارد .و درحال حاضر با توجه به رقابتی بودن در این سبک کسانی که قصد شروع قدرتمند دارند بهترین راهکار دونستن راهای رشد واینرهای دیگر و یادگیری ساخت و ایده یابی در این زمنیه می باشد.

 

آیا دوره آموزشی واینری وجود دارد؟

بله تمام نیازهای شما برای تبدیل شدن به یک واینر حرفه ایی که تماما با توجه به نیاز در این حوزه ست ،برای اولین بار  در ایران یک دوره جامع برای آموزش واینری طراحی شده که نیاز های یک فرد چه دختر چه پسر را برای تبدیل شدن به یک واینر حرفه ایی تامین می کند.

 

مدرس دوره واینری کیست؟

این دوره توسط مهدی شاه نظری متخص کسب و کارهای اینترنتی که با بررسی های چند ساله و ارتباط با واینر های و بازیگران و تجارب و بررسی واینرهای موفق جهان می باشد ساخته شده و درحال آپدیت متوالی می باشد.

 

در این دوره واینری چی یاد میگیریم؟

در این دوره شما به صورت تخصصی تمام پیش نیاز ها و موارد لازم برای تبدیل شدن به یک واینر تخصصی و حرفه ایی را دریافت می کنید.

 

آیا از دوره واینر حرفه ایی نتیجه می گیریم؟

شرکت در این دوره بدون هیچ ریسکی  می باشد و شما اگر به هر دلیلی از اطلاعات دوره استفاده کردید و  عمل کرده و به نتیجه نرسیدید کل هزینه دوره به شما بر خواهد گشت.

 

چطور از واینری درآمد داشته باشیم؟

شما برای درآمد از واینری نیاز نیست حتما به بالای ۳۰ هزار فالور برسید بلکه با روش هایی که از مهدی شاه نظری متحصص کسب و کارهای اینترنتی دریافت میکنید با کمتر از ۱۰۰۰ فالور هم می توانید کسب درآمد داشته باشید.

 

سرفصل های دوره vip واینر حرفه ایی:

ساخت اکانت بهینه واینری

جذب فالور و تکنیک های اکسپلور اینستاگرام

۰ تا ۱۰۰ تولید محتوای حرفه ایی واینری

قواعد و اصول کسب درآمد از واینری از ۱۰k تا ۱m

ساخت و معرفی تجهیرات کم هزینه تا متوسط و بالای تولید محتوا واینری

آماده سازی برنامه محتوایی ایده یابی و نبوغ واینری

آموزش ساخت تجهیزات دست ساز برای واینری

تکنیک های مهندسی معکوس پلاس

تکنیک های جذاب چند شخصیتی در ویدیو

کار با نرم افزار کاین مستر،اینشات ،ویوا کات و…

نحوه نوشتن سناریو و متن حرفه ایی برای کلیپ

تکنیک های پرده سبز برای واینر ها

تکنیک های زاویه دوربین و کادر بندی

بررسی سه پیج واینری موفق اینستاگرام و نحوه رشد

تولید محتوا به سبک سرنا امینی با گوشی

۰ تا ۱۰۰ استوری های جذاب برای واینری

ساخت چالش داخل پیچ

فن بیان در تولید محتوا واینری

تکنیک های صداسازی و صداگذاری برای ویدیو

ساخت کاور های جذاب و حرفه ایی با موبایل

ترند مارکتینگ در واینری

زمان  های مناسب فیلم برداری و آپلود

نحوه تبلیغات برای پیچ های واینری

نحوه ساخت محتوای تبلیغاتی

مثلت رشد واینرها

بالا بردن امننت پیج در سطح حرفه ایی

ساخت محتوای اخباری

۰ تا ۱۰۰ انجام یک پروژه حرفه ایی واینری

تکینک های برندسازی واینرها و….

شما بعد از شرکت در این دوره فوق العاده علاوه بر آموزش ها معرفی شده یکسری هدیه بی نظیر دریافت می کنید که شامل:

*√ عضو شدن در پیج vip  و دریافت آموزش های ویژه تولیدمحتوا و کسب درآمد

*√ وبینار درآمد از اینسناگرام بدون سرمایه(به ارزش ۲ میلیون تومان)

√ ۳۰ روز پشیبانی بعد از دوره

√ ۲ ماه آنالیز هفتگی پیج اینستاگرام به صورت رایگان

√ معرفی پیج های مناسب برای تبلیغات واینری

√ ۱ ماه کوچینگ رایگان بعد از رسیدن به ۱۰ هزار فالور به ارزش ۴ میلیونن تومان به هدیه

√ ۱۰۰ رزو آپدیت رایگان

 

برای دیدن آموزش های رایگان تولید محتوا و واینری پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

برای شرکت در دوره واینر حرفه ایی کلیک کنید

 

خرید دوره vip  واینر حرفه ایی

<!-

دیدگاهتان را بنویسید